[No translation for /masterTop/popupintrotext, fi]

[No translation for /masterTop/popupgotomobile, fi]

[No translation for /masterTop/popupcontinuetowww, fi]

Varoitus!

Jotta voisit käyttää kaikkia kotisivujemme toimintoja ilman, että altistat tietokonettasi turvallisuusriskeille, suosittelemme että päivität selaimen uudempaan.

Lisää tietoa.

  1. Tulosta
  2. Tekstin koko

Ostoslista

(- valuutta) Summa: - ---
Tilaa 
Ostan Kurssi Maksan

Summa: - ---

Reklamaatiot

Palautteenne merkitsee meille paljon. Mikäli palvelumme tai tuotteemme eivät täysin täytä odotuksianne, haluaisimme tietää asiasta. Suhtaudumme palautteeseenne vakavasti ja pyrimme sekä nopeasti, että ammattitaitoisesti selvittämään, mitä on tapahtunut. Meidän tehtävänämme on puolueettomasti kuunnella, mitä teillä on sanottavana. Tämän jälkeen selvitämme, olemmeko toimineet väärin tai onko tuotteissamme ollut virheitä. Tavoitteenamme on löytää paras mahdollinen ratkaisu tapaukseenne ja antaa yksityiskohtainen selvitys siitä, miten hoidamme reklamaationne.

Reklamaation tekeminen

Mikäli haluatte tehdä reklamaation, ottakaa ensisijaisesti yhteyttä siihen liikkeeseen, jossa virhe on tapahtunut. Käsittelyn helpottamiseksi suosittelemme, että otatte tarvittavat tositteet esiin, ennen kuin otatte yhteyttä meihin. Tositteilla tarkoitamme esimerkiksi kassakuittia, joka liittyy reklamaatioon. Autamme Teitä tietenkin ilman asianmukaisia tositteitakin, mutta asian käsittelyssä voi mennä hieman pidempään.

Mikäli ette ole tyytyväinen ratkaisuumme

Mikäli ette ole tyytyväinen ratkaisuun, jonka kyseinen liike on tehnyt, voitte pyytää liikettä lähettämään reklamaationne eteenpäin yrityksemme reklamaatiovastaavalle tai voitte tehdä niin itse. Tavoitteenamme on vastata saapuviin reklamaatioihin 14 päivän kuluessa. Haasteellisimmissa tapauksissa saattaa mennä enemmän aikaa, mutta ilmoitamme käsittelyn etenemisestä Teille joko kirjallisesti tai suullisesti. 

Yhteystiedot

Sähköposti: reklamaatiot@forex.fi
Osoite:
FOREX Bank Ab, Filial I Finland, PL 1139, 00101 Helsinki

Mikäli olette edelleen tyytymätön vastaukseemme, tai siihen, miten asiaanne on käsitelty, voitte kääntyä seuraavien riippumattomien ulkopuolisten tahojen puoleen:

Kuluttajaneuvonta

Mikäli tarvitsette puolueetonta tietoa siitä, miten rahalaitosten ja pankkien on toimittava valitustapauksissa, voitte ottaa yhteyttä kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan.

Yhteystiedot

Postiosoite: Kilpailu- ja kuluttajavirasto, PL 5, 00531 Helsinki
Käyntiosoite: Siltasaarenkatu 12 A, 00530 Helsinki
Puhelin: +358 29 553 6901, ma–pe klo 9.00­­­­–15.00.
Internetsivut: www.kkv.fi

Kuluttajaviraston kotisivuilta ja asiakaspalvelusta saatte yleisneuvontaa reklamaatioasioissa. 

Kuluttajariitalautakunta

Mikäli reklamaationne käsittelyn jälkeen olette edelleen tyytymätön ratkaisuun, voitte ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.

Yhteystiedot

Postiosoite: Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI
Puhelin: +358 29 566 5200     
Faksi: +358 29 566 5249
Sähköposti: kril@oikeus.fi

Internetsivut: www.kuluttajariitalautakunta.fi

Kuluttajariitalautakunnalla ei ole yleisneuvontapalvelua. Jos tarvitsette yleisneuvontaa, Teidän tulee ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan.  Lautakunta käsittelee ainoastaan jo vireillä olevia kirjallisia valituksia.

Tuomioistuin

Vaihtoehtoisesti riita-asia on mahdollista käsitellä tuomioistuimessa. Suosittelemme, että käytätte tällöin apunanne lainopillista asiamiestä ja otatte yhteyttä vakuutusyhtiöönne saadaksenne lisätietoja. Tietyissä tapauksissa kotivakuutuksen oikeusturvaosuus tai muu vakuutus voi kattaa kulut lainopillisen asiamiehen käyttämisestä.

Internetsivut: www.oikeus.fi/tuomioistuimet/fi/index.html

Kontaktinfo
Puhelinpalvelu 0600 - 55 00 95 (1,99 euroa/min + pvm/mpm)
Kontaktinfo
Sähköposti
Kontaktinfo
Yhteystiedot